Instrumentarul dezvoltării competenţei etice a adulţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
869 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 20:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135+37.034 (1)
Educație (14628)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Instrumentarul dezvoltării competenţei etice a adulţilor. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 67-70. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470

Instrumentarul dezvoltării competenţei etice a adulţilor
CZU: 371.135+37.034

Pag. 67-70

Vicol Nelu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Dezvoltarea competenţei etice a adulţilor este relevată prin prisma educaţiei şi a pedagogiei sociale. Atare proces este văzut în baza valorilor morale care nu se creează decât pentru societate şi pentru şcoală fiind şi ea o instituţie socială. De aceea dezvoltarea competenţei etice a adulţilor se sprijină pe social care se naşte în comunitatea educativă şi în baza legilor după care socialul poate fi edificat.

Pedagogical and psychological reference convey the idea that skills derived from one or two or all of these disciplines. Theoretical, scientifical and experimental approaches raise an onother difficulty linked to the notions of ”competences”. This dilemma interpretations and analysis (if there is one for some analysts!) submit one or the other concept. Thus, our interpretations regard the concept of ”competence” through certain processes which are limited by psychological and pedagogical interactions in their formation, suitable for linguistic-didactic interactions either.