Articolul precedent |
Articolul urmator |
61 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 18:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2 (210) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 SECRIERU (SAMSON), Luminiţa, MASLOV, Stanislav. Corelația dintre autoapreciere și fenomenul de procrastinare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 69-74. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2 | ||||||
Pag. 69-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this article was to explore the phenomenon of procrastination. The analysis was conceptualized on identifying the correlation between the level of self-esteem and the manifestation of academic procrastination among respondents. The results showed that respondents with a high or low level of self-esteem are more likely to procrastinate than those with an average level of self-esteem |
||||||
Cuvinte-cheie behavior, self-esteem, procrastination, correlation |
||||||
|