Competența de evaluare a cadrului didactic – construct necesar în asigurarea monitorizării eficiente a progresului elevilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
90 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26:376 (1)
Educație (14647)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
PUTINĂ, Dorina. Competența de evaluare a cadrului didactic – construct necesar în asigurarea monitorizării eficiente a progresului elevilor cu cerințe educaționale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 65-69.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Competența de evaluare a cadrului didactic – construct necesar în asigurarea monitorizării eficiente a progresului elevilor cu cerințe educaționale speciale

CZU: 371.26:376

Pag. 65-69

Putină Dorina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2024


Rezumat

To ensure the quality of an inclusive educational process, it is essential to start from the idea of the social and professional responsibility of teaching staff. They should be prepared, supported, and empowered to use appropriate teaching technologies for adapting and differentiating the curriculum, assessment, and promotion of quality education. Ensuring inclusion in the educational environment requires teachers to develop and enhance a range of professional competencies to address the diverse needs of students, and assessment competence is an important aspect of the teaching profession

Cuvinte-cheie
assessment competence, progress monitoring, punctual performance monitoring