Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul ministerului afacerilor interne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
96 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 14:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:374.7:351.742.08(478) (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
Activități specifice administrației publice (1080)
SM ISO690:2012
CIUMAC, Andrian. Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul ministerului afacerilor interne. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 205-211. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_31
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul ministerului afacerilor interne

Teaching as a significant component of the interactive training of public officers with special status and carabineers within the ministry of internal affairs

DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_31
CZU: 37.026:374.7:351.742.08(478)

Pag. 205-211

Ciumac Andrian
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2024


Rezumat

Predarea în calitate de componentă însemnată a proceselor instructiv-educative, din perspectiva eficienței măsurate prin impactul calității sale transformatoare în valorificarea resurselor cognitive, afective şi acţionale, solicită în permanență atât statornicie cât și rezonabilitate, iar proiectarea şi corelarea atentă a resurselor în concordanţă cu metodele de predare este o responsabilitate incontestabilă a cadrului didactic. Predarea interactivă, în calitatea sa de componentă esențială a instruirii interactive, la fel ca și aceasta se axează pe interactivitate, element cheie care le face cardinal mai deosebite de restul formelor existente, prin nivelul asigurat, dar și distins de calitate a proceselor realizate, precum și a rezultatelor obținute

Teaching as an important component of instructional-educational processes, from the perspective of efficiency measured by the impact of its transformative quality in the valorization of cognitive, affective and action resources, constantly requires both steadfastness and reasonableness; thus, the careful design and correlation of resources in accordance with the methods of teaching is an indisputable responsibility of the teaching staff. Interactive teaching, in its capacity as an essential component of interactive training, is being focused on interactivity, a key element that makes them cardinally more special from the rest of the existing forms, through the level ensured, but also distinguished by the quality of the processes carried out, as well as the results obtained.

Cuvinte-cheie
predare, interactiv, didactică, tradiţional, postmodern, declarativ, procedural, calitate,

teaching, interactive, didactics, tradițional, postmodern, declaratory, Procedural, Quality