Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:374.7:351.742.08(478) (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
Activități specifice administrației publice (1080) |
SM ISO690:2012 CIUMAC, Andrian. Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul ministerului afacerilor interne. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 205-211. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_31 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_31 | ||||||
CZU: 37.026:374.7:351.742.08(478) | ||||||
Pag. 205-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea în calitate de componentă însemnată a proceselor instructiv-educative, din perspectiva eficienței măsurate prin impactul calității sale transformatoare în valorificarea resurselor cognitive, afective şi acţionale, solicită în permanență atât statornicie cât și rezonabilitate, iar proiectarea şi corelarea atentă a resurselor în concordanţă cu metodele de predare este o responsabilitate incontestabilă a cadrului didactic. Predarea interactivă, în calitatea sa de componentă esențială a instruirii interactive, la fel ca și aceasta se axează pe interactivitate, element cheie care le face cardinal mai deosebite de restul formelor existente, prin nivelul asigurat, dar și distins de calitate a proceselor realizate, precum și a rezultatelor obținute |
||||||
Cuvinte-cheie predare, interactiv, didactică, tradiţional, postmodern, declarativ, procedural, calitate, teaching, interactive, didactics, tradițional, postmodern, declaratory, Procedural, Quality |
||||||
|