Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
168 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Abordarea inter/transdisciplinară – context pentru reconfigurarea învăţării. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 54-58. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.08 | |||||||
CZU: 37.091 | |||||||
Pag. 54-58 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul dat formulează un șir de răspunsuri la întrebarea - cum abordarea inter/ transdisciplinară creează un nou context pentru învățare care conduce la reconfigurarea învăţării. Acest mecanism de învățare trece dincolo de orientarea excesiv academică a disciplinelor tradiţionale și o transformă în una cu accent pe dezvoltarea personală şi socială a elevului. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, reconfigurarea învățării, competență transdisciplinară, educaţie integrală, interdisciplinarity, transdisciplinarity, transdisciplinary attitude, transdisciplinary competence, integral education |
|||||||
|