Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
170 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 14:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.27+004 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion, ANDREI, Paula-Carmen. Evaluarea rezultatelor școlarilor mici prin tehnologii digitale din perspectiva transdisciplinară.. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 41-49. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.07 | ||||||
CZU: 373.3.091.27+004 | ||||||
Pag. 41-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol vizează aspecte metodologice și praxiologice ce țin de procesul evaluării rezultatelor școlarilor mici prin aplicarea tehnologiilor digitale în contextul realizării paradigmei transdisciplinare în învățământul primar. Optimizarea evaluării prin instrumente digitale este de actualitate în peisajul pedagogic modern. Argumentele pentru utilizarea tehnologiilor digitale în învățământul primar arată potențialul lor pentru valorificarea transdisciplinară a predării-învățării-evaluării, abordarea personalizată și diferențiată, stimularea creativității și dezvoltarea gândirii critice. Evaluarea asistată de calculator propune investigarea mijloacelor pe care ni le oferă instrumentele digitale Web 2.0. Sunt prezentate exemple de aplicare a unor platforme digitale în evaluarea școlarilor mici din perspectiva transdisciplinară. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare tradițională, evaluare modernă, evaluare formativă, transdisciplinaritate, tehnologii digitale, învăţământ primar, predare, învăţare, traditional assessment, modern assessment, formative assessment, transdisciplinarity, digital technologies, primary education, teaching, learning |
||||||
|