Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.04 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CRÎJANOVSCHI, Tatiana. Educația populară – factor al formării personalității preșcolarului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 9(159), pp. 67-74. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7407926 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(159) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7407926 | ||||||
CZU: 373.2.04 | ||||||
Pag. 67-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conștiința și conduita etică, profilul etic al personalității integrează toate componentele conținutului educației morale. El reflectă două coordonate definitorii care vizează raportarea omului la societate (educația moral-civică) și la sine (educația moral-individuală). Educația moral-civică are un conținut preponderent social, exprimându-se, în special, la nivel de: educație politică (educația patriotică, educația democratică, educația umanistă); educație economică (educația prin și pentru muncă); educație juridică (educație prin și pentru colectivitate). Educația moral-individuală are un conținut determinat, în mod preponderent, prin raportarea omului la sine, exprimându-se, în special, la nivel de educație filosofică, educație religioasă. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie tradiţională, factori, condiţii, formarea personalității preșcolarului, traditional education, factors, conditions, preschool personality formation |
||||||
|