Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (476) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025) |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Valorile pedagogice ca surse ale dezvoltării atitudinii nonconflictuale din perspectiva integrării profesionale. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 10-17. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.04 | ||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 10-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol conține idei despre relevanța valorilor pedagogice ca surse ale dezvoltării atitudinii nonconflictuale și se încadrează în problematica generală a educației vizând sistemul de formare și integrare profesională a cadrelor didactice. Susținem ideea că atitudinea nonconflictuală se dezvoltă prin cunoașterea și recunoașterea valorilor pedagogice (sistemul valori–atitudini), având funcția de vectori orientativi (perspective de integrare profesională), ceea ce pentru studenții pedagogi este o necesitate formativă. |
||||||
Cuvinte-cheie valori/valori pedagogice, atitudini/dezvoltarea atitudinii, conflictual/nonconflictual, atitudine nonconflictuală, integrare/integrare profesională, values/ pedagogical values, attitudes/attitude development, conflictual/nonconflictual, nonconflictual attitudes, integration/professional integration |
||||||
|