Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
353 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3 (24)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 75-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.11
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi

Prevention of adaptive-defensive reactions in the student relationship process

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.11
CZU: 373.015.3

Pag. 75-79

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

În acest articol sunt elucidate unele caracteristici ale tipurilor de blocaje psihologice în comunicare/relaționare la elevi. Pe fondul analizei experiențelor educaționale, psihosociale pe dimensiunea relațională a elevilor din instituțiile de învățământ general au fost ajustate o serie de măsuri de prevenție la nivelul factorilor psihologici care condiţionează apariţia fenomenului nominalizat.

In this article, some characteristics of the types of psychological blockages in communication/ relationship with students are elucidated. Against the background of the analysis of the educational, psychosocial experiences on the relational dimension of the students from the general education institutions, a series of preventive measures were adjusted at the level of the psychological factors that condition the appearance of the nominated phenomenon.

Cuvinte-cheie
defensiv, dimensiune relațională, blocaje psihologice, psihoprofilaxie/ prevenție, climat psihoafectiv, personalitate,

relational dimension, psychological blockages, psychoprophylaxis/prevention, psycho-affective climate, personality, defensive reactions