Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
353 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (24) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 75-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.11 | |||||||
CZU: 373.015.3 | |||||||
Pag. 75-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt elucidate unele caracteristici ale tipurilor de blocaje psihologice în comunicare/relaționare la elevi. Pe fondul analizei experiențelor educaționale, psihosociale pe dimensiunea relațională a elevilor din instituțiile de învățământ general au fost ajustate o serie de măsuri de prevenție la nivelul factorilor psihologici care condiţionează apariţia fenomenului nominalizat. |
|||||||
Cuvinte-cheie defensiv, dimensiune relațională, blocaje psihologice, psihoprofilaxie/ prevenție, climat psihoafectiv, personalitate, relational dimension, psychological blockages, psychoprophylaxis/prevention, psycho-affective climate, personality, defensive reactions |
|||||||
|