Developing Intercultural Communicative Competence through English Phraseological Units
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
556 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-01 15:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.7:811.111’373.7 (1)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (799)
Limba engleză (691)
SM ISO690:2012
NICOLAEVA, Parascovia. Developing Intercultural Communicative Competence through English Phraseological Units. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 39-42. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931135
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Developing Intercultural Communicative Competence through English Phraseological Units

Dezvoltarea competenței de comunicare interculturală prin intermediul frazeologiei engleze

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931135
CZU: 316.7:811.111’373.7

Pag. 39-42

Nicolaeva Parascovia12
 
1 Comrat State University,
2 Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

The article is devoted to the study of Intercultural Communicative Competence (ICC). through phraseological units. Teaching foreign languages is an intercultural process. Developing intercultural communicative competence has become a central issue in teaching English as a foreign language. Four categories of tasks based on English phraseological units aimed at developing ICC have been developed, according to a modified Byram’s model of ICC. They are: Knowledge of Culture, Attitudes towards Culture, Interpreting and Relating Culture, and Intercultural Interaction.

Articolul este dedicat dezvoltării competenței de comunicare interculturală prin valorificarea unităţilor frazeologice engleze. Predarea limbilor străine este un proces intercultural. Dezvoltarea competenței de comunicare interculturală a devenit o problemă centrală în predarea limbii engleze ca limbă străină. Studiul nostru reflectă cele patru categorii de sarcini, elaborate după modelul lui Byram, care sunt îndreptate spre dezvoltarea acestei competenţe la cursanți: cunoașterea culturii; atitudinea față de cultură; interpretarea culturii și relaționarea cu aceasta; interacțiunea interculturală.

Cuvinte-cheie
intercultural communicative competence, phraseological units, language and culture, learning tasks,

competența de comunicare interculturală, unităţi frazeologice, limbă și cultură, sarcini de învățare