Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
752 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 20:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:004 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233) |
SM ISO690:2012 CORLAT, Sergiu. Direcţii prioritate în dezvoltarea resurselor digitale pentru educaţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 4-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931103 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931103 | ||||||
CZU: 37.015:004 | ||||||
Pag. 4-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trecerea procesului educaţional la regimul de instruire la distanţă a adus în prim plan mai multe probleme aferente modelelor de utilizare a resurselor digitale în învăţământul preuniversitar. În articol este analizată corelaţia dintre suportul cognitiv şi nivelul de interactivitate integrat în resursele digitale educaţionale, eficienţa resurselor în funcţie de raportul dintre aceşti doi parametri. În baza analizei este dezvoltat un model alternativ de organizare a unui curs şcolar, construit preponderent din elemente digitale, care poate fi folosit în predare atât în formă tradiţională, cât şi mixt sau integral la distanţă. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie la distanţă, resurse educaționale digitale, resurse educaţionale interactive, monitorizarea progresului instruirii, distance learning, digital educational resources, interactive digital educational resources, monitoring of learning |
||||||
|