Direcţii prioritate în dezvoltarea resurselor digitale pentru educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
752 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 20:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:004 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233)
SM ISO690:2012
CORLAT, Sergiu. Direcţii prioritate în dezvoltarea resurselor digitale pentru educaţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 4-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931103
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Direcţii prioritate în dezvoltarea resurselor digitale pentru educaţie

Priority Directions in Digital Educational Resources Development

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931103
CZU: 37.015:004

Pag. 4-7

Corlat Sergiu
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Trecerea procesului educaţional la regimul de instruire la distanţă a adus în prim plan mai multe probleme aferente modelelor de utilizare a resurselor digitale în învăţământul preuniversitar. În articol este analizată corelaţia dintre suportul cognitiv şi nivelul de interactivitate integrat în resursele digitale educaţionale, eficienţa resurselor în funcţie de raportul dintre aceşti doi parametri. În baza analizei este dezvoltat un model alternativ de organizare a unui curs şcolar, construit preponderent din elemente digitale, care poate fi folosit în predare atât în formă tradiţională, cât şi mixt sau integral la distanţă.

The transition of the educational process to distance learning put in evidence several problems related to the models and methodologies of digital educational resources for usage in pre-university education. The article analyzes the correlation between cognitive support and the level of interactivity, integrated in digital educational resources, resource efficiency in dependence of the ratio between these two parameters. Based on the analysis, an alternative model of organizing a school course, built mainly from digital elements, which can be used to teach school subjects in traditional or mixed form or even at a distance is developed.

Cuvinte-cheie
educaţie la distanţă, resurse educaționale digitale, resurse educaţionale interactive, monitorizarea progresului instruirii,

distance learning, digital educational resources, interactive digital educational resources, monitoring of learning