Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
732 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 19:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (75) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Disciplinele opţionale din perspectiva formării competenţelor şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 33-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583317 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583317 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 33-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema impactului disciplinelor opţionale în formarea competenţelor şcolare, inclusiv a competenţelor-cheie. Este prezentată o clasificare posibilă a disciplinelor opţionale. Sunt evidenţiate unele aspecte şi recomandări privind proiectarea şi predarea-învăţarea-evaluarea disciplinelor opţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie elev, competenţă, competenţe-cheie, discipline opţionale, proces, sistem integrat, suport didactic, student, competence, key competences, optional courses, process, integrated system, skills training, didactic support |
||||||
|