Disciplinele opţionale din perspectiva formării competenţelor şcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
732 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 19:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (75)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Disciplinele opţionale din perspectiva formării competenţelor şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 33-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583317
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455

Disciplinele opţionale din perspectiva formării competenţelor şcolare

Optional Courses as Seen from the Perspective Competence Development

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583317
CZU: 373.091

Pag. 33-34

Achiri Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2020


Rezumat

Articolul abordează problema impactului disciplinelor opţionale în formarea competenţelor şcolare, inclusiv a competenţelor-cheie. Este prezentată o clasificare posibilă a disciplinelor opţionale. Sunt evidenţiate unele aspecte şi recomandări privind proiectarea şi predarea-învăţarea-evaluarea disciplinelor opţionale.

The article addresses the issue of the impact optional courses have in the development of students’ competences, including key competences. We put forward a tentative classification of optional subjects and highlight some aspects and recommendations regarding their planning and teaching-learning-assessment

Cuvinte-cheie
elev, competenţă, competenţe-cheie, discipline opţionale, proces, sistem integrat, suport didactic,

student, competence, key competences, optional courses, process, integrated system, skills training, didactic support