Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
800 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 13:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.3.015 (1) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Educaţia interculturală în clasele primare: opţional revizitat aici şi acum. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 35-39. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583321 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583321 | ||||||
CZU: 37.3.015 | ||||||
Pag. 35-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune o sinteză, cu secvenţe analitice, a teoriei şi practicii de predare-învăţare-evaluare a disciplinei opţionale pentru clasele primare”Cultura bunei vecinătăţi”. Se oferă o descriere rezumativă a evoluţiei proiectelor de educaţie interculturală, implementate de C.E. PRO DIDACTICA, care au promovat disciplina dată, dar şi o prezentare a unor elemente inovative, experienţe pedagogice pozitive în domeniu |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, educaţie pentru pace, clasele primare, cultura bunei vecinătăţi, disciplină opţională, proiect, bune practici, intercultural education, peace education, primary school, good neighborhood culture, Optional course, project, good practices |
||||||
|