Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
727 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-28 17:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0:373(438) (1) |
Educație (14647) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Dimensiuni interculturale în context educaţional polonez. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 67-72. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521049 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521049 | ||||||
CZU: 37.0:373(438) | ||||||
Pag. 67-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este un studiu eseistic asupra rezultatelor observării, studiilor de caz şi cercetării literaturii de specialitate, în cadrul celei de a XII-a ediţie a şcolii de vară de la Universitatea ”Elena Grzegorzewska” din Varşovia, iniţiată şi coordonată de Catedra UNESCO ”Janusz Korczak”, în baza unui proiect UNESCO. Tematica cercetărilor prezentate şi discutate, precum şi a activităţilor de instruire este legată de asigurarea egalităţii de gen şi a egalităţii copiilor prin discursul liberal şi conservativ, cu implicaţii sociale şi lingvistice. Referinţele specifice la bunele practici şcolare din contextul actual polonez, dar şi la problemele cu care se confruntă cercetarea pedagogică, provoacă cititorul să descopere unele aspecte problematice şi să îşi extindă orizontul şi perspectivele de abordare a subiectelor analizate de autoare. |
||||||
Cuvinte-cheie interculturalitate, educaţie, cercetare calitativă, context polonez, copii, profesori, discurs, drepturi egale, interculturallity, education, qualitative research, Polish context, children, teachers, speech, equal rights |
||||||
|