Inserții conceptuale de management al clasei de elevi întru creșterea calității
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
813 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 18:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (75)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
STANCOV, Cristina. Inserții conceptuale de management al clasei de elevi întru creșterea calității. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 57-61. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519767
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Inserții conceptuale de management al clasei de elevi întru creșterea calității

Conceptual analysis for classroom management strategies

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519767
CZU: 373.091

Pag. 57-61

Stancov Cristina
 
Centrul de Excelenţă în Educaţie Artistică „Ștefan Neaga”
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

One of the aspects of teaching, whether you are a novel teacher or experienced one, is class management. Classroom management is a complex set of organizational events in the classroom initiated by the teacher in order to create and maintain the atmosphere which will allow them to reach their educational goals and contribute to students’ partnership, involvement in educational process and new material assimilation.

Una dintre preocupările majore ale cadrelor didactice, indiferent de experiența acestora, constituie activitatea de management al clasei de elevi. Aceasta reprezintă anumite inserții conceptuale, metode și tehnici de organizare, inițiate de către profesori, în scopul creării și menținerii climatului permisiv în atingerea obiectivelor instrucționale.

Cuvinte-cheie
classroom management, teaching, classroom, educational process, students’ partnership, material assimilation, organizational events,

management educaţional, managementul clasei de elevi, proces educativ, relaţii interpersonale, probleme disciplinare, profesor-manager