Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
849 101 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.52(100) (1) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 DECEAN, Monica, ŞEVCIUC, Maia. Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 108-112. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.52(100) | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Absenteismul şcolar este un fenomen care a cunoscut o dinamică spectaculoasă în ultimele decenii. Incapacitatea elevului de a se integra în climatul şcolar, caracterizat prin norme și reguli clare, reprezintă una dintre cauzele ce conduc la nevoia acestuia de evadare, fapt ce determină apariţia fenomenului de absenteism şcolar sub diferitele forme de mani-festare. Axate pe această temă s-au facut numeroase cercetari în întreaga lume. |
||||||
Cuvinte-cheie absenteism școlar, cercetare, elevi, şcoală, abandon şcolar, chiu, fuga, delincvenţă, school absenteeism, research, students, school, school dropout, truancy, runaway, delinquency |
||||||
|