Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
850 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 11:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.52(100) (1)
Educație (14644)
SM ISO690:2012
DECEAN, Monica, ŞEVCIUC, Maia. Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 108-112. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar)

Researches related to the absence of pupils in the world

CZU: 371.52(100)

Pag. 108-112

Decean Monica, Şevciuc Maia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

Absenteismul şcolar este un fenomen care a cunoscut o dinamică spectaculoasă în ultimele decenii. Incapacitatea elevului de a se integra în climatul şcolar, caracterizat prin norme și reguli clare, reprezintă una dintre cauzele ce conduc la nevoia acestuia de evadare, fapt ce determină apariţia fenomenului de absenteism şcolar sub diferitele forme de mani-festare. Axate pe această temă s-au facut numeroase cercetari în întreaga lume.

School absenteeism is a phenomenon that has been known for the spectacular dynamics of the last decades. The inability of the pupil to integrate into the school climate characterized by clear rules, is one of the causes leading to his need for escape, a fact that leads to the appearance of the phenomenon of school absenteeism. On this topic there have made many researches all over the world.

Cuvinte-cheie
absenteism școlar, cercetare, elevi, şcoală, abandon şcolar, chiu, fuga, delincvenţă,

school absenteeism, research, students, school, school dropout, truancy, runaway, delinquency