Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1137 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 22:20 |
SM ISO690:2012 TELEUCĂ, Marcel, LUPU, Ilie. Principalele tendinţe diagnostice în instruirea elevilor supradotaţi la matematică
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 5(25), pp. 139-140. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(25) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 139-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The research traces the main diagnostic trends in training of students in the domain of mathematics. The problem,
which took our interest, was the fact how does the training affect over the students. Indices of training are the basic
method in diagnostics. |
||||||
|