Principalele tendinţe diagnostice în instruirea elevilor supradotaţi la matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1139 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-04 22:20
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel, LUPU, Ilie. Principalele tendinţe diagnostice în instruirea elevilor supradotaţi la matematică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 5(25), pp. 139-140. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(25) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Principalele tendinţe diagnostice în instruirea elevilor supradotaţi la matematică

Pag. 139-140

Teleucă Marcel, Lupu Ilie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The research traces the main diagnostic trends in training of students in the domain of mathematics. The problem, which took our interest, was the fact how does the training affect over the students. Indices of training are the basic method in diagnostics.