Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
887 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 13:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034:[821.135.1:94] (1) |
Educație (14651) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2114) |
Istoria generală (528) |
SM ISO690:2012 BUCATARU, Igor, BUCĂTARU, Vera. Formarea valorilor morale la elevi prin intermediul literaturii artistice în cadrul lecţiilor de istorie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 45-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034:[821.135.1:94] | ||||||
Pag. 45-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Edificarea unei societăţi democratice presupune, printre altele, şi cultivarea valorilor morale: corectitudine, sentimentul datoriei, onestitate, demnitate naţională, responsabilitate, stimă reciprocă, toleranţă etc. Sistemului de învăţământ îi revine misiunea de a forma valorile morale la elevi în procesul predării/învăţării disciplinelor şcolare. Un rol important în Vera Bucătaru gr. did. sup., Liceul Teoretic Mihai Viteazul din Chişinău acest demers îi revine disciplinei Istoria. Valorile morale pot fi formate atât prin intermediul conţinuturilor din manuale, cât şi prin utilizarea literaturii artistice cu subiecte inspirate din istorie. Articolul prezintă un model de utilizare a literaturii artistice pentru formarea valorilor morale la elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, morală, valori, corectitudine, demnitate naţională, toleranţa, calităţi, elevi, manual de istorie, literatura artistică, education, morality, values, correctness, national dignity, tolerance, qualities, pupils, history textbooks, fiction |
||||||
|