Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1298 141 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 13:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (39) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031) |
SM ISO690:2012 PURICE, Mariana. Metode activ-participative de învăţare la chimie:aspecte metodologice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 39-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform noilor cerinţe ale demersului educaţional, se impune restructurarea lecţiei de chimie în direcţia folosirii mai frecvente a metodelor de predare-învăţare activparticipative. Ele modifică rolul profesorului, acesta devenind moderator al dezbaterilor de la lecţii, alimentând continuu interesul elevilor pentru chimie, şi ghid în procesul de dobândire de noi competenţe |
||||||
Cuvinte-cheie chimie, strategii didactice, metode de predare-învăţare, Chemistry, didactic strategies, teaching/learning methods |
||||||
|