Metode activ-participative de învăţare la chimie:aspecte metodologice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1298 141
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 13:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (39)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031)
SM ISO690:2012
PURICE, Mariana. Metode activ-participative de învăţare la chimie:aspecte metodologice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 39-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455

Metode activ-participative de învăţare la chimie:aspecte metodologice

Using Interactive Teaching Methods in Chemistry Lessons: Methodological Considerations

CZU: 37.02:54

Pag. 39-44

Purice Mariana
 
Liceul Teoretic „Ion Creangă” Hîrbovăț, Anenii Noi
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2019


Rezumat

Conform noilor cerinţe ale demersului educaţional, se impune restructurarea lecţiei de chimie în direcţia folosirii mai frecvente a metodelor de predare-învăţare activparticipative. Ele modifică rolul profesorului, acesta devenind moderator al dezbaterilor de la lecţii, alimentând continuu interesul elevilor pentru chimie, şi ghid în procesul de dobândire de noi competenţe

Due to the new requirements, there is currently a need to reorganize and reconsider the structure of the chemistry lesson in terms of using more interactive activities and teaching methods. Such developments also modify the role of the teacher, transforming him/her into a moderator of student discussions, a manager, a creator who aims to discover how to foster the students’ interest for chemistry, and a guide in the process of acquiring and developing new competences

Cuvinte-cheie
chimie, strategii didactice, metode de predare-învăţare,

Chemistry, didactic strategies, teaching/learning methods