Cunoştinţe, atitudini şi practici de valorificare a educaţiei interculturale în instituţiile de învăţământ superior (Studiu de evaluare iniţială)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
822 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 10:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14:008 (3)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600)
Civilizație. Cultură. Progres (820)
SM ISO690:2012
CRISTEI, Aliona, COSTACHI, Ionela. Cunoştinţe, atitudini şi practici de valorificare a educaţiei interculturale în instituţiile de învăţământ superior (Studiu de evaluare iniţială). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 10-14. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455

Cunoştinţe, atitudini şi practici de valorificare a educaţiei interculturale în instituţiile de învăţământ superior (Studiu de evaluare iniţială)

Knowledge, Attitudes and Practices of Capitalizing Intercultural Education in Higher Education Institutions: a Baseline Study

CZU: 378.14:008

Pag. 10-14

Cristei Aliona1, Costachi Ionela2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Institutul de Politici Publice
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele studiului de evaluare iniţială a cunoştinţelor, atitudinilor şi practicilor de valorificare a educaţiei interculturale în instituţiile de învăţământ superior din Republica Moldova. Cercetarea s-a realizat în cadrul proiectului Promovarea şi dezvoltarea educaţiei interculturale în formarea iniţială a cadrelor didactice, implementat de C.E. PRO DIDACTICA, cu sprijinul Fundaţiei pentru Copii Pestalozzi din Elveţia, care are ca finalitate dezvoltarea curriculară şi formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice din perspectiva competenţei interculturale.

The article presents the results of the initial evaluation study of the knowledge, attitudes and practices of capitalizing intercultural education in the higher education institutions of the Republic of Moldova. The research was carried out within the framework of the project Promoting and developing intercultural education in initial teacher education, implemented by E.C. PRO DIDACTICA, with the support of the Pestalozzi Children Foundation from Switzerland, which aims curriculum development, initial and continuous training of teachers from the perspective of intercultural competence.

Cuvinte-cheie
cunoştinţe, atitudini, practici de valorificare, educaţie interculturală, competenţă interculturală, viitori profesori, cadre didactice, manageri,

knowledge, attitudes, capitalization practices, intercultural education, intercultural competence, future teachers, teachers, managers, cultural values