Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 09:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1 (34) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2113) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Cristian, POPOVA, Valentina. Formarea elevilor ca interpreţi ai operei literare în procesul studierii trăsăturilor ei de gen şi specie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 21-25. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1 | ||||||
Pag. 21-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema formării elevului ca interpret al operei literare din perspectiva cunoaşterii trăsăturilor de gen şi specie ale acestora. Iniţial, se face trimitere la câteva teorii privind problema genurilor literare, ulterior se insistă asupra unor aspecte metodice ale predării/studierii noţiunilor de teorie literară în cadrul Valentina Popova lector superior, Universitatea de Stat Nistreană Taras Șevcenko din Tiraspol atelierelor de creaţie/de scriere creativă. Metodologia propusă este întemeiată pe principiile creativităţii şi pe activităţi cu caracter ludic. Activităţile din cadrul atelierelor sunt structurate pe arii tematice, în funcţie de speciile literare. În finalul articolului sunt prezentate rezultatele experimentului de formare şi concluziile generale. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, operă literară, interpretare, gen liric, atelier de creație, scriere creativă, joc didactic, pupils, literary work, interpretation, lyrical genre, creative workshop, creative scenes, Didactic game |
||||||
|