Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.955+37.015.3 (3) |
Psihologie (3477) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. Metacognition and decision making. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 25-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.955+37.015.3 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focuses on metacognition of reasoning and decision-making process rather than metacognition of learning and remembering. It elucidates the strategy of information gathering, discovery of options strategies, and self-regulation in the field of decision making. |
||||||
Cuvinte-cheie Meta-level, cognitive development, experience-based metacognitive judgments, theory based metacognitive judgments, Automatic System 1, System 2, metanivel, dezvoltare cognitivă, judecăți metacognitive bazate pe experiență, judecăți metacognitive bazate pe teorie, sistemul automat 1, sistemul 2 |
||||||
|