Perspective metodologice ale abordării comunicative în didactica limbilor străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
806 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 22:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811 (239)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
Limbi (3254)
SM ISO690:2012
GRĂDINARI, Galina, PETRICIUC, Lilia. Perspective metodologice ale abordării comunicative în didactica limbilor străine. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 27-31. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Perspective metodologice ale abordării comunicative în didactica limbilor străine

Methodological perspectives of communicative approach in teaching foreign languages

CZU: 37.016:811

Pag. 27-31

Grădinari Galina1, Petriciuc Lilia2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Abordarea comunicativă în didactica limbilor străine este adesea confundată cu o metodă de predare similară metodei traducerii sau celei audio-linguale, ceea ce generează interpretări eronate în contexte pragmatice. În articol sunt evidențiate unele particularități ale abordării comunicative, este reliefată poziția unor cercetători vis-à-vis de necesitatea de a renunța la identi icarea metodei perfecte, subliniind relevanța unei metodologii eclectice în bază de principii din perspectiva dezvoltării competenței de comunicare într-o limbă străină

The Communicative Language Teaching (CLT) is often taken for a teaching method, similar to Grammar Translation or the Audio-Lingual Method, which produces fallacious interpretations in practice, particularly. The article aims at highlighting the speci#ics of CLT referring to the position of some researchers who favor a principle-based eclectic methodology for the best outcomes in developing communicative competence in a foreign language.

Cuvinte-cheie
abordare comunicativă, metodă, metodologie eclectică, competenţă de comunicare, didactică, limbi străine,

Communicative Language Teaching, Method, eclectic methodology, communicative competence, language teaching, foreign languages