Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
806 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 22:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811 (239) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
Limbi (3254) |
SM ISO690:2012 GRĂDINARI, Galina, PETRICIUC, Lilia. Perspective metodologice ale abordării comunicative în didactica limbilor străine. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 27-31. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811 | ||||||
Pag. 27-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea comunicativă în didactica limbilor străine este adesea confundată cu o metodă de predare similară metodei traducerii sau celei audio-linguale, ceea ce generează interpretări eronate în contexte pragmatice. În articol sunt evidențiate unele particularități ale abordării comunicative, este reliefată poziția unor cercetători vis-à-vis de necesitatea de a renunța la identi icarea metodei perfecte, subliniind relevanța unei metodologii eclectice în bază de principii din perspectiva dezvoltării competenței de comunicare într-o limbă străină |
||||||
Cuvinte-cheie abordare comunicativă, metodă, metodologie eclectică, competenţă de comunicare, didactică, limbi străine, Communicative Language Teaching, Method, eclectic methodology, communicative competence, language teaching, foreign languages |
||||||
|