Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1117 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Interactivitatea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 3-6. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 3-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actuala tendință a școlii spre noi experiențe de cunoaștere a generat o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional - cea interactivă. Acest concept reclamă o nouă reconceptualizare a procesului de învățare pentru asigurarea educației, când motivația, individualizarea, diferențierea instruirii și educației, aplicarea tehnologiilor didactice noi creează condiții pentru transformarea învățării, cu accentul pe rezultate, pe creșterea calității în instruire, cercetare |
||||||
Cuvinte-cheie calitatea educaţiei, învățarea prin acțiune, proces interactiv, învățare interactivă, strategii didactice interactive, qualité de l’enseignement, l’apprentissage d’action, processus interactif, apprentissage interactif, les stratégies d’enseignement interactives |
||||||
|