Оценка и самооценка педагога в контексте непрерывного образования
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
733 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-15 17:19
SM ISO690:2012
ВАРБАН, Ирина. Оценка и самооценка педагога в контексте непрерывного образования . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 273-275. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Оценка и самооценка педагога в контексте непрерывного образования

Pag. 273-275

Варбан Ирина
 
Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Problema învăţământului şi interconexiunea acestuia cu fenomenele psihice s-a discutat pe larg în ştiinţele educaţiei. Aceasta se explică prin faptul că la fiecare etapă a dezvoltării societăţii ea se manifestă cu diferit grad de complexitate. Actualmente, dezvoltarea progresivă a ştiinţei şi tehnicii presupune şi necesitatea formării continue a cadrelor didactice. În acest context, autoevaluarea cadrului didactic influenţează direct calitatea învăţământului.

The phenomenon of education and development of the adult is treated as a new condition of society and personality. Outstripping tendencies in the educational system are closely associated with the appearance of innovations in the education of adults. Teachers self esteem have a direct bearing on the quality of education.