Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 17:19 |
SM ISO690:2012 ВАРБАН, Ирина. Оценка и самооценка педагога в контексте
непрерывного образования
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 273-275. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 273-275 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema învăţământului şi interconexiunea acestuia cu fenomenele psihice s-a discutat pe larg în ştiinţele educaţiei. Aceasta se explică prin faptul că la fiecare etapă a dezvoltării societăţii ea se manifestă cu diferit grad de complexitate. Actualmente, dezvoltarea progresivă a ştiinţei şi tehnicii presupune şi necesitatea formării continue a cadrelor didactice. În acest context, autoevaluarea cadrului didactic influenţează direct calitatea învăţământului. |
||||||
|