Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
655 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 18:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7 (495)
Psihologie (3476)
SM ISO690:2012
ROȘCA, Maria. Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 310-318. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient

The psychological profile of the beginning pupil  who conducts efficient communication

CZU: 159.922.7

Pag. 310-318

Roșca Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2018


Rezumat

Capacitatea de a comunica rămâne a fi un subiect actual. Prin comunicare exprimăm ideile, sentimentele, valorile şi necesităţile. Comunicarea este cea care facilitează constituirea relaţiilor interpersonale ale şcolarului de vârstă mică şi încadrarea lui în societate. Atunci când şcolarul este învăţat să comunice eficient, lui i se oferă, de fapt, atributele şi posibilitatea de a se dezvolta, de a creşte şi de a evolua.

The capacity of communication is an up-to-date topic. Through communication we can express our ideas, feelings, values and needs. Communication facilitates the formation of interpersonal relationships of the beginning pupil and his integration into society. When the beginning pupil is taughlt to efficiently communicate, he has actually attributes and the possibilities to develop, to grow up and to evolve himself.

Cuvinte-cheie
capacitatea de a construi un dialog, capacitatea de a comunica cu adulţii, capacitatea de a comunica cu semenii, şcolar de vârstă mică.