Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 18:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7 (495) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 ROȘCA, Maria. Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 310-318. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7 | ||||||
Pag. 310-318 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Capacitatea de a comunica rămâne a fi un subiect actual. Prin comunicare exprimăm ideile, sentimentele, valorile şi necesităţile. Comunicarea este cea care facilitează constituirea relaţiilor interpersonale ale şcolarului de vârstă mică şi încadrarea lui în societate. Atunci când şcolarul este învăţat să comunice eficient, lui i se oferă, de fapt, atributele şi posibilitatea de a se dezvolta, de a creşte şi de a evolua. |
||||||
Cuvinte-cheie capacitatea de a construi un dialog, capacitatea de a comunica cu adulţii, capacitatea de a comunica cu semenii, şcolar de vârstă mică. |
||||||
|