Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
790 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (29) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 CERNEAVSCHI, Viorica. Accepţii conceptuale de contribuţie la cultura muncii în psihopedagogie. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 87-97. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 87-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt analizate abordările savanților privind conceptul „cultura muncii”. Sunt evidențiate esența, conținutul și elementele componente ale fenomenului cercetat. Se analizează esența definițiilor principale, sunt fundamentate științific bazele lor teoretice. Este necesar să menționăm că cultura muncii capătă nu doar popularitate, ci şi un anumit statut ştiinţific, demonstrând experimental valoarea prioritară a dezvoltării capacităților de muncă în raport cu competența generală. În baza analizei literaturii psihopedagogice și a datelor cercetării experimentale a formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale în cadrul disciplinei Educația tehnologică, autorul a elaborat propria definiție a conceptului de „cultură a muncii”. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura muncii, elevi cu dizabilități mintale, Organizarea, planificarea și controlul activității de muncă. |
||||||
|