Repere metodologice privind asigurarea curriculumului în educația timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1365 158
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-27 16:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:373.2 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Repere metodologice privind asigurarea curriculumului în educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 45-50. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470

Repere metodologice privind asigurarea curriculumului în educația timpurie

Methodological references on curriculum insurance in early education

CZU: 37.016.046:373.2

Pag. 45-50

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2018


Rezumat

În prezenta publicație sunt reflectate principalele repere metodologice privind asigurarea curriculumului modernizat din perspectiva corespunderii sale cu standardele de învățare și dezvoltare în educația timpurie. Crearea instrumentelor pedagogice în baza reperelor metodologice valorifică nevoia de centralizare pe standarde și de responsabilizare în procesul de dezvoltare a curriculumului, atât de către conceptorii de politici educaționale, cât și de către cadrele didactice, cu scopul de a asigura individualizarea și globalizarea învățării copilului în instituția de educație timpurie din Republica Moldova

The publication reflects the main results of the project “The scientific, curriculum and methodological assurance of the early education process ‘quality and efficiency” - conducted by the Institute of Educational Sciences researchers. The elaboration of the scientific-didactic works on the effective application methodology of the curriculum for early education in relation to the learning and development standards in early education, which were validated in the pilot kindergartens, have been implemented and finalized..    

Cuvinte-cheie
educație timpurie, curriculum, standarde de învățare și dezvoltare, opinia cadrelor didactice, metodologie, model pedagogic, instrumente pedagogice,

early education, curriculum, learning and development standards, teacher’s opinion, methodology, pedagogical model, pedagogical tools