Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1364 158 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-27 16:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:373.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Repere metodologice privind asigurarea curriculumului în educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 45-50. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:373.2 | ||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezenta publicație sunt reflectate principalele repere metodologice privind asigurarea curriculumului modernizat din perspectiva corespunderii sale cu standardele de învățare și dezvoltare în educația timpurie. Crearea instrumentelor pedagogice în baza reperelor metodologice valorifică nevoia de centralizare pe standarde și de responsabilizare în procesul de dezvoltare a curriculumului, atât de către conceptorii de politici educaționale, cât și de către cadrele didactice, cu scopul de a asigura individualizarea și globalizarea învățării copilului în instituția de educație timpurie din Republica Moldova |
||||||
Cuvinte-cheie educație timpurie, curriculum, standarde de învățare și dezvoltare, opinia cadrelor didactice, metodologie, model pedagogic, instrumente pedagogice, early education, curriculum, learning and development standards, teacher’s opinion, methodology, pedagogical model, pedagogical tools |
||||||
|