Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
629 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-09 00:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Educație (14649) |
SM ISO690:2012 PATAKI, George. Resursa umană din educaţie – încotro? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 46-49. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 46-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Calitatea în educaţie şi dezvoltarea reală a competenţelor la elevi nu pot apărea în orice condiţii. Profesorii sînt personajele-cheie care fac posibilă transformarea elevilor din simpli participanţi la actul educaţional (educaţia de subzistenţă) în cetăţeni capabili de a-şi stabili ţinte în viaţa profesională şi personală pe baza competenţelor dezvoltate pe parcursul şcolarităţii (educaţia de calitate). Acest articol este o pledoarie în favoarea continuării reformelor în domeniul politicilor de personal şi încă o încercare de promovare a Programului Naţional pentru dezvoltarea resurselor umane, program care, odată adoptat şi implementat, are capacitatea de a îmbunătăţi semnificativ condiţia cadrului didactic din R. Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie quality education, teacher professional development, teacher policies, National Education Human Resources Development Program. |
||||||
|