Percepţii şi opinii ale cadrelor didactice privind  metodologia de asigurare a procesului educaţiei timpurii  în raport cu SÎDC
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
914 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 01:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.211.24 (44)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela. Percepţii şi opinii ale cadrelor didactice privind  metodologia de asigurare a procesului educaţiei timpurii  în raport cu SÎDC. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 93-101. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470

Percepţii şi opinii ale cadrelor didactice privind  metodologia de asigurare a procesului educaţiei timpurii  în raport cu SÎDC

Perceptions and opinions of the teacher’s framework methodology for the process  of the early education in report with LDSC

CZU: 373.211.24

Pag. 93-101

Clichici Veronica, Straistari-Lungu Cristina, Duminică Stella, Dascal Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2018


Rezumat

Publicaţia reflectă principalele rezultate obţinute în urma experimentării „Metodologiei de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC”. În contextul demersului experimental au fost aplicate instrumentele pedagogice de către cadrele didactice implicate în procesul formativ-educativ al copiilor de vârstă preşcolară, 3-7 ani. Validarea implementării „Metodologiei de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC” s-a realizat în cadrul instituţiilor de educaţie timpurie.

The publication reflects the main results obtained following the experimentation of the „Early Education Process Support Methodology in relation to LDSC”. In the context of the experimental approach, pedagogical instruments were applied by the teachers involved in the educational process of pre-school children, 3-7 years old. The validation of the implementation of the „Methodology for securing the early education process in relation to LDSC” was carried out within the early education institutions

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, Standarde de învăţare şi dezvoltare, metodologie,

opinii pedagogice.