Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
913 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 01:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24 (44) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela. Percepţii şi opinii ale cadrelor didactice privind metodologia de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 93-101. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24 | ||||||
Pag. 93-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicaţia reflectă principalele rezultate obţinute în urma experimentării „Metodologiei de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC”. În contextul demersului experimental au fost aplicate instrumentele pedagogice de către cadrele didactice implicate în procesul formativ-educativ al copiilor de vârstă preşcolară, 3-7 ani. Validarea implementării „Metodologiei de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC” s-a realizat în cadrul instituţiilor de educaţie timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, Standarde de învăţare şi dezvoltare, metodologie, opinii pedagogice. |
||||||
|