Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
998 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 20:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (445) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Svetlana, YILDIZ, Ahmet. Abordarea individualizată a elevilor în clase eterogene. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 109-111. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 109-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Există diferite tipuri de clase în sistemul nostru școlar. Majoritatea dintre ele sunt clase eterogene. Lumea claselor eterogene, în ciuda faptului că este una incitantă, provocatoare și plină de recompense pentru profesori, nu este deloc un mediu ușor, mai ales pentru cei care pentru prima dată încearcă o astfel de experiență. Nivelurile diferite de cunoaștere a limbii engleze sunt rezultatul unor diverși factori. O astfel de clasă în metodologie se numește o clasă mixtă – sau în prezent – „eterogenă”. Cele mai potrivite și mai eficiente metode de predare în clasele mixte reprezintă una din problemele majore ale comunității didactice. Domeniul de interes al acestui articol este metodologia, care se axează pe predarea în clase eterogene în conformitate cu conceptul de individualizare și crearea de materiale pentru astfel de clase. De asemenea, acest articol scoate în evidență strategiile utilizate pentru a crea un mediu de învățare productiv folosind tehnicile adecvate în timpul procesului de predare. |
||||||
Cuvinte-cheie individualizare, colaborare, grup, abilităţi, eterogen, stiluri de învăţare, mediu de învățare, pereche, tehnici, ritm |
||||||
|