Abordarea individualizată a elevilor în clase eterogene
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
997 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 20:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (445)
Educație (14643)
SM ISO690:2012
LUNGU, Svetlana, YILDIZ, Ahmet. Abordarea individualizată a elevilor în clase eterogene. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 109-111. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Abordarea individualizată a elevilor în clase eterogene
CZU: 371.3

Pag. 109-111

Lungu Svetlana, Yildiz Ahmet
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2017


Rezumat

Există diferite tipuri de clase în sistemul nostru școlar. Majoritatea dintre ele sunt clase eterogene. Lumea claselor eterogene, în ciuda faptului că este una incitantă, provocatoare și plină de recompense pentru profesori, nu este deloc un mediu ușor, mai ales pentru cei care pentru prima dată încearcă o astfel de experiență. Nivelurile diferite de cunoaștere a limbii engleze sunt rezultatul unor diverși factori. O astfel de clasă în metodologie se numește o clasă mixtă – sau în prezent – „eterogenă”. Cele mai potrivite și mai eficiente metode de predare în clasele mixte reprezintă una din problemele majore ale comunității didactice. Domeniul de interes al acestui articol este metodologia, care se axează pe predarea în clase eterogene în conformitate cu conceptul de individualizare și crearea de materiale pentru astfel de clase. De asemenea, acest articol scoate în evidență strategiile utilizate pentru a crea un mediu de învățare productiv folosind tehnicile adecvate în timpul procesului de predare.

There are different kinds of classes in our school system. The majority of them are heterogeneous classes. The world of the multilevel classroom, despite being an exciting, challenging and richly rewarding one for teachers, is by no means an easy environment, particularly for those entering it for the first time. Different level of knowledge regarding English language, among other things is a result of various factors. Such class in methodology is called a mixed ability – or currently – „heterogeneous” class. The most appropriate and efficient ways of teaching in mixed ability classes is one of the issues that nowadays is widely discussed by the teaching community. The field of interest of this article is methodology, specifically teaching mixed ability classes according to the concept of individualization and creating materials for such classes. It also discusses the ways in which an instructor can create a productive learning environment using the appropriate techniques during the teaching process.

Cuvinte-cheie
individualizare, colaborare, grup, abilităţi, eterogen, stiluri de învăţare, mediu de învățare, pereche, tehnici, ritm