Particularităţi de valorizare a mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrului didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
870 1
Ultima descărcare din IBN:
2017-05-25 11:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135 (28)
Educație (14637)
SM ISO690:2012
BALAN, Tatiana. Particularităţi de valorizare a mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrului didactic. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 104-110. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Particularităţi de valorizare a mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrului didactic
CZU: 371.135

Pag. 104-110

Balan Tatiana12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Centrul de Excelenţă în Educaţie Artistică „Ștefan Neaga”
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Articolul relevă actualitatea și abordările știinţifice ale mentoratului, la nivel de politici educaţionale și de acţiuni naţionale оntreprinse în Republica Moldova. Autorul prezintă argumente de valorificare a mentoratului în sfera dezvoltării profesionale a cadrului didactic din Republica Moldova, prin analiza opiniei comunităţii pedagogice și manageriale despre mentorat.

The article emphasizes the actuality and scientific approaches of the mentoring of the educational policies level and national actions undertook in the RM. The author presents arguments in favor of the mentoring valorization in the field of personal development of the teaching staff from the RM through the analysis of teaching and managing community opinion about mentoring.

Cuvinte-cheie
politici educaţionale, cadru didactic,

mentorat,

benefi cii ale mentoratului, dezvoltare profesională a cadrului didactic