Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1382 366 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 14:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76 (89) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Caracteristicile social-psihologice ale copiilor cu autism. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 56-65. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76 | ||||||
Pag. 56-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autismul este una dintre tulburările de comportament cu o incidenţă din ce în ce mai mare, dar cauzele exacte nu au fost elucidate, iar metodele de recuperare sunt subiect de controversă în lumea știinţifică. În acest articol am оncercat să descriu caracteristicile relaţiilor social psihologice a copiilor cu autism și specificul Analizei Comportamentale Aplicate, iar prin intermediul experimentului am reprezentat rezultatele utilizării metodei Analizei Comportamentale Aplicate în recuperarea copiilor cu autism. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, analiza comportamentală aplicată, recuperare |
||||||
|