Reprezentarea socială a învăţării pe tot parcursul vieţii în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
735 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 12:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7:316.614.3(478) (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
Psihologie socială (991)
SM ISO690:2012
MIHAILOV, Veronica. Reprezentarea socială a învăţării pe tot parcursul vieţii în Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 66-73. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Reprezentarea socială a învăţării pe tot parcursul vieţii în Republica Moldova
CZU: 374.7:316.614.3(478)

Pag. 66-73

Mihailov Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Analiza conţinutului și a structurii spaţiului reprezentaţional al оnvăţării pe tot parcursul vieţii stă la baza dinamicii sociale. În acest articol sunt analizate datele unui studiu despre reprezentarea socială a оnvăţării pe tot parcursul vieţii realizat pe un eșantion de 208 participanţi din diferite sfere de activitate.

Content analysis and structure representational space lifelong learning underlies social dynamics. This article analyzed data from a study on social representation lifelong learning conducted on 208 participants from different spheres of activity.

Cuvinte-cheie
reprezentare socială, învăţare pe tot parcursul vieţii, sistemul central, sistemul periferic