Responsabilitatea socială a organizaţiilor de tip IMM în contextul globalizării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
824 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 13:18
SM ISO690:2012
ŢÂU, Nicolae, CREȚOIU, Raluca-Ionela. Responsabilitatea socială a organizaţiilor de tip IMM în contextul globalizării. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 9-18. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X

Responsabilitatea socială a organizaţiilor de tip IMM în contextul globalizării

Pag. 9-18

Ţâu Nicolae, Crețoiu Raluca-Ionela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2016


Rezumat

Responsabilitatea socială a organizaţiilor a presupus iniţial, o regândire a filosofiei de afaceri din perspectiva interesului social, producerea de bunuri sau prestarea de servicii nemaifiind o activitate de sine-stătătoare, ruptă de contextul social în care are loc. Bunurile şi serviciile au trebuit sa încorporeze în ele un plus de valoare, având la bază procese de producţie sau prestaţie care s-au iniţiat cu o utilizare justă a resurselor limitate, cu respectarea parametrilor de poluare minimală asupra mediului şi cu utilizarea unor principii echitabile referitoare la forţa de muncă implicată

Social responsibility of the enterprises supposed initially a rethinking of the business philosophy from the perspective of the social interest; goods manufacturing and service provision being no longer an autonomous activity, torn from the social context it takes place. The goods and the services had to incorporate in themselves more value, relying on production or provision processes that were intiated by a reasonable use of limited resources, respecting the minimal pollution parameters of the environment and the use of equal principles related to the involved work force.

Cuvinte-cheie
globalizare, responsabilitate socială, ÎMM, strategie, organizaţie, economie, bunuri, servicii,

companii transnaţionale.