Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 13:18 |
SM ISO690:2012 ŢÂU, Nicolae, CREȚOIU, Raluca-Ionela. Responsabilitatea socială a organizaţiilor de tip IMM în contextul globalizării. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 9-18. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 9-18 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Responsabilitatea socială a organizaţiilor a presupus iniţial, o regândire a filosofiei de afaceri din perspectiva interesului social, producerea de bunuri sau prestarea de servicii nemaifiind o activitate de sine-stătătoare, ruptă de contextul social în care are loc. Bunurile şi serviciile au trebuit sa încorporeze în ele un plus de valoare, având la bază procese de producţie sau prestaţie care s-au iniţiat cu o utilizare justă a resurselor limitate, cu respectarea parametrilor de poluare minimală asupra mediului şi cu utilizarea unor principii echitabile referitoare la forţa de muncă implicată |
|||||||
Cuvinte-cheie globalizare, responsabilitate socială, ÎMM, strategie, organizaţie, economie, bunuri, servicii, companii transnaţionale. |
|||||||
|