Companiile inovatoare – suport al creşterii economice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
971 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 12:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.944+347.77]:001.895 (1)
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (439)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1296)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1151)
SM ISO690:2012
ULINICI, Andrian, DUŞCOV, Raisa. Companiile inovatoare – suport al creşterii economice. In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 162-173. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X

Companiile inovatoare – suport al creşterii economice
CZU: [339.944+347.77]:001.895

Pag. 162-173

Ulinici Andrian1, Duşcov Raisa2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 octombrie 2016


Rezumat

După criza financiară globală 2007-2008, noi inovaţii au devenit o prioritate de top pentru companiile din aproape toate sectoarele. Cea mai mare creştere a interesului in investiţii inovatoare a fost vizibil in ţările in curs de dezvoltare, in care ponderea companiilor orientate spre inovare a crescut cu 30%, in timp ce in Statele Unite ale Americii, de exemplu, creşterea a fost de numai şase puncte procentuale. Inovaţiile presupun mai multe forme: modificări elementare la produse, pană la completarea cu noi oferte contemporane consumatorilor. In plus, companiile folosesc din ce in ce cunoştinţe noi şi noi pentru o mai mare eficienţă, in scopul de a se conforma reglementărilor şi standardelor, care, la randul său promovează stabilitate şi creştere a profiturilor. Dar indiferent de formă este nevoie de o inovaţie sau alta, scopul lor este de a crea o nouă valoare bazată pe idei noi, indiferent dacă aceste idei sunt noi pentru lume sau doar pentru o companie de bază.

After the global financial crisis of 2007-2008, new innovations have become top priority for companies in almost all sectors. The largest increase in interest in innovative investment was visible in developing countries, where the share of innovation-oriented companies increased by 30%, while in the United States, for example, the increase was only six percentage points. Innovations in fact several forms: elemental changes to products, until completely new offers contemporary consumers. In addition, companies are increasingly using new and new knowledge for greater efficiency in order to comply with regulations and standards, which in turn promotes stability and increase profits. But whatever form it takes an innovation or another, their goal is to create a new value based on new ideas, whether these ideas are new to the world or just for a company basis.

Cuvinte-cheie
inovaţie, beneficii, concurenţă, creştere, firme