Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
970 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 12:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.944+347.77]:001.895 (1) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (439) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1296) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1150) |
SM ISO690:2012 ULINICI, Andrian, DUŞCOV, Raisa. Companiile inovatoare – suport al creşterii economice. In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 162-173. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X | ||||||
|
||||||
CZU: [339.944+347.77]:001.895 | ||||||
Pag. 162-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
După criza financiară globală 2007-2008, noi inovaţii au devenit o prioritate de top pentru companiile din aproape toate sectoarele. Cea mai mare creştere a interesului in investiţii inovatoare a fost vizibil in ţările in curs de dezvoltare, in care ponderea companiilor orientate spre inovare a crescut cu 30%, in timp ce in Statele Unite ale Americii, de exemplu, creşterea a fost de numai şase puncte procentuale. Inovaţiile presupun mai multe forme: modificări elementare la produse, pană la completarea cu noi oferte contemporane consumatorilor. In plus, companiile folosesc din ce in ce cunoştinţe noi şi noi pentru o mai mare eficienţă, in scopul de a se conforma reglementărilor şi standardelor, care, la randul său promovează stabilitate şi creştere a profiturilor. Dar indiferent de formă este nevoie de o inovaţie sau alta, scopul lor este de a crea o nouă valoare bazată pe idei noi, indiferent dacă aceste idei sunt noi pentru lume sau doar pentru o companie de bază. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, beneficii, concurenţă, creştere, firme |
||||||
|