Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
828 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-07 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4:316.642 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
Psihologie socială (991) |
SM ISO690:2012 ATAMNI, Kamli. The management of tutoring programs for integrating PSN in regular schools . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 23-28. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4:316.642 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elevii cu dizabilităţi deseori trăiesc experienţe negative legate de dizabilitatea lor. Ţinand cont de această realitate, echipa managerială a şcolii care integrează elevii respectivi trebuie să creeze un climat şcolar adecvat, prin promovarea unei atitudini empatice faţă de ei, atat printre elevi, cat şi printre cadrele didactice. In acest context propunem un model de management al integrării elevilor cu CES in şcoala generală prin implementarea programelor de tutorat, care stipulează centrarea asupra necesităţilor individuale ale fiecărui elev cu CES, precum şi interacţiunea cu semenii din şcoala respectivă, cu implicarea activă a managerului şcolar, tutorilor şi diriginţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi cu CES, integrare, atitudini pozitive, management, tutorat, tutori, directori de şcoală |
||||||
|