Factors determining teachers’ professional performance
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
7141 3527
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 11:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Educație (14642)
SM ISO690:2012
HALFON-HEN, Dalia. Factors determining teachers’ professional performance. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 97-102. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Factors determining teachers’ professional performance
CZU: 371.13

Pag. 97-102

Halfon-Hen Dalia
 
Universitatea de Stat din Israel
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

Eficacitatea profesională a cadrelor didactice este determinată de mai mulţi factori. Articolul de mai jos expune particularităţile unora dintre factorii cei mai relevanţi pentru eficacitatea profesională a cadrelor didactice: leadership-ul, identificarea profesională, integrarea comportamentală, exercitarea efortului la locul de muncă, indicatorii economici ai educaţiei, stilul de conducere al inspectorului şcolar etc. Abordarea adecvată a a acestor factori are un impact pozitiv asupra subiecţilor educaţiei şi contribuie la sporirea eficacităţii procesului educaţional, in general.

Teachers’ professional performance is determined by many factors. The article below exposes the peculiarities of some of the most relevant factors connected to teachers’ performance: leadership and identification, behavioral integration, teachers’ exerting effort at work educational economic indicators, inspector’s leadership style etc. An appropriate approach to these factors can positively impact all subjects of education and might be of assistance in supplying a solution to the problem of increasing educational efficacy

Cuvinte-cheie
profesori, eficacitate profesională, stil de leadership, identificare profesională, integrare comportamentală etc., factori