Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
7142 3527 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 11:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 HALFON-HEN, Dalia. Factors determining teachers’ professional performance. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 97-102. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.13 | |||||||
Pag. 97-102 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Eficacitatea profesională a cadrelor didactice este determinată de mai mulţi factori. Articolul de mai jos expune particularităţile unora dintre factorii cei mai relevanţi pentru eficacitatea profesională a cadrelor didactice: leadership-ul, identificarea profesională, integrarea comportamentală, exercitarea efortului la locul de muncă, indicatorii economici ai educaţiei, stilul de conducere al inspectorului şcolar etc. Abordarea adecvată a a acestor factori are un impact pozitiv asupra subiecţilor educaţiei şi contribuie la sporirea eficacităţii procesului educaţional, in general. |
|||||||
Cuvinte-cheie profesori, eficacitate profesională, stil de leadership, identificare profesională, integrare comportamentală etc., factori |
|||||||
|