Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
828 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 09:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 HUNCA, Mihaela. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 105-109. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 105-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, carieră profesională, educaţie permanentă, dezvoltare profesională, paradigmă profesională. |
||||||
|