Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
828 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 09:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Educație (14644)
SM ISO690:2012
HUNCA, Mihaela. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 105-109. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării
CZU: 371.13

Pag. 105-109

Hunca Mihaela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

Articolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional

This article analyzes the evolution of approaches, concepts on training for teachers at national and international level. The focus is on analyzing the concept of "lifelong learning", "education throughout life" on establishing the principles of continuous training of teachers. The underlying concept of "continuing/continuous education" at the functional level structural and operational level..

Cuvinte-cheie
formare continuă, carieră profesională, educaţie permanentă, dezvoltare profesională,

paradigmă profesională.