Marketingul educational – componentă indispensabilă a managementului strategic universitar în condiţiile noilor provocări
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1597 206
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-01 22:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:378 (3)
Probleme generale ale comerțului. Piața (822)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
PAIU, Mihai, REPIDA, Tatiana. Marketingul educational – componentă indispensabilă a managementului strategic universitar în condiţiile noilor provocări. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 43-47. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Marketingul educational – componentă indispensabilă a managementului strategic universitar în condiţiile noilor provocări
CZU: 339.138:378

Pag. 43-47

Paiu Mihai, Repida Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

În articol sunt abordate avantajele şi beneficiile implementării marketingului educaţional în universităţi ca parte componentă şi absolut necesară a managementului strategic în contextul reformei sistemului de învăţământ din ultimele decenii. Este prezentat un model al analizei SWOT privind activitatea universităţii în funcţie de mediul extern ce prezintă un ansamblu de factori şi forţe aflate în exteriorul organizaţiei, care va conduce la adoptarea diferitelor tipuri de strategii.

The article addresses the advantages and benefits of implementing the educational marketing in universities and absolutely necessary as part of the strategic management in the context of educational reform in decades. It presented a SWOT analysis on the business model of the university by the external environment that presents a variety of factors and forces outside the organization that will lead to the adoption of different types of strategies.

Cuvinte-cheie
marketing educaţional, produs, preţ, distribuţie, promovare,

management strategic.